wtorek, 8 grudnia 2020

Świąteczna nuta!

Zaśpiewajmy! 

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. W tworzeniu świątecznego nastroju pomagają świąteczne piosenki. Zachęcam Was do nauczenia się jednej, będzie miło Wam i bliskim, gdy zabrzmi nastrojowa muzyka w Waszych domach.

"Świeć, gwiazdeczko, świeć "- Arka Noego

Zaprowadź mnie, gdzie Bóg narodził się
Zaprowadź mnie, nie mogę spóźnić się x2
Ref: Świeć, gwiazdeczko, mała świeć
Do Jezusa prowadź mnie x2
2.Narodził się, Bóg stąpił na Ziemie
Narodził się, by uratować mnie
Narodził się i nie zostawił mnie x2
Ref: Świeć, gwiazdeczko, mała świeć
Do Jezusa prowadź mnie x2
Śpiewają nam, śpiewają gloriia
To gloriia, święta historiia x2
Ref: Świeć, gwiazdeczko, mała świeć
Do Jezusa prowadź
Był pastuszek bosy na fujarce grał
W górach pasał owce i w szałasie spał
Nagle aniołowie z nieba w bieli przyfrunęli
Obudzili go gdy spał gdy spał
Obudzili go gdy spał gdy spał
Dziś do Betlejem trzeba nocą iść
Bo narodzenia czas wypełnił dni
Tam gdzie stajenka razem z bydlątkami
Leży dzieciąteczko i na sianku śpi
Świat na to czekał wiele już lat
I narodzenia dziś wita czas
Biegnij pastuszku jasną drogą niebo płonie
Na niebie pierwszej gwiazdy blask
Na niebie pierwszej gwiazdy blask
Był pastuszek bosy zimne nóżki miał
Ale dobry anioł piękne butki dał
Wziął pastuszek owce pobiegł
Tak jak wiatr przed siebie
A na niebie blask od gwiazd od gwiazd
A na niebie blask od gwiazd od gwiazd
Dziś do

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz